Terug naar hoofdinhoud

Woningen in Bastion en Marderhoek gesloten na aantreffen hennepplantages

22 mei 2026
Geschreven door Theo van Rhijn

Burgemeester Mieke Baltus heeft gisteren een woning in Bastion voor drie maanden gesloten omdat daar in maart een hennepkwekerij was gevonden door de politie. Ook aan de Marderhoek heeft de politie in maart in een woning een hennepkwekerij aangetroffen. Deze woning is op 12 mei al gesloten, eveneens voor drie maanden.

FOTO WIKIPEDIA