Voorzitter: Jazzfestival heeft verjonging eigen netwerk nodig
Het Seabottom Jazzfestival heeft 'jong bloed' nodig in de organisatie om verder te kunnen, met name op het gebied van sponsorwerving, denkt voorzitter Marc Stiemer.
Stiemer schrijft dit op de site van het evenement. "De tijden zijn veranderd en het netwerk om ons heen verandert ook," aldus de voorzitter. "We hebben duidelijk jong bloed nodig: mensen die hier goed in zijn en een eigen kijk en visie hebben op het sponsorwerven anno 2018."
Het jaarlijkse muziekfeest moest dit jaar worden afgelast omdat er geen hoofdsponsor werd gevonden en ook de overige sponsorinkomsten terugliepen. Begin juni had de 26ste editie moeten worden gehouden, maar eind april gooide de organisatie de handdoek in de ring.
Inmiddels is onder meer via sociale media begonnen met het werven van nieuwe sponsorwervers. Die moeten wel wat trefwoorden kunnen aanvinken: communicatief vaardig, flexibel, enthousiast, creatief, accuraat, commercieel, ondernemend, onderhoudend, doelgericht en gemotiveerd. Ze moeten een 'groot aantoonbaar netwerk binnen Lelystad' meebrengen, minimaal 25 jaar zijn en minstens drie jaar ervaring hebben.
www.seabottom-jazzfestival.nl
{jcomments on}