Skip to main content

Geen trofee, wel lovende woorden voor City Marketing Lelystad

05 juni 2018
Theo van Rhijn

 

Zandvoort, en niet Lelystad, heeft de Citymarketingtrofee 2018 gewonnen in de categorie tot 100.000 inwoners. Maar de jury was lovend en directeur Tony Merkelbach van Citymarketing Lelystad toont zich een goed verliezer.

Hij won vorig jaar een aanmoedigingsprijs en al is hij dan geen landskampioen, de prestaties van zijn ploeg zijn wel nog weer verbeterd ten opzichte van de vorige keer, aldus de beoordelaars. "De jarenlange inspanningen op het gebied van citymarketing betalen zich inmiddels meer dan uit. Het gehele verhaal was zeer passend bij de typische positie van Lelystad als stad in het nieuwe land."

En inmiddels zijn alweer nieuwe verbeteringen doorgevoerd, aldus de gemeente.

http://www.nationaalcongrescitymarketing.nl/dordrecht-en-zandvoort-winnaars-nationale-citymarketing-trofee-2018/

https://www.lelystad.nl/4/Lelystad/Nieuws-2018/Juni/Lelystad-grijpt-naast-Citymarketing-Trofee-2018.html

{jcomments on}